المجلة المصرية || نون
بقلم:محيي الدين إبراهيم
noonptm@gmail.com
قال للعدالة مكان.. انا قلت وديني
قاللي تمنها جنان.. انا قلت لو عيني
عديت على الأشواك .. مالقيتش عدل هناك
سألوني مين عدّاك .. أنا قلت .. خدعوني
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق